Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

vineri, 5 martie 2010

Băbuţa cu umbrelă


Azi a fost şi înca e o vreme mizerabilă. Plouă, ninge, e noroi, e frig, bate vântul... dar cel mai mare pericol sunt băbuţele cu umbrelă.
Niciodată nu am fost sigură care sunt regulile de circulaţie cu umbrelă. Cine poartă responsabilitatea? Purtătorul de umbrelă, sau cel neînarmat, cum am fost eu azi, doar cu pălărie? Cine îl fereşte pe celălalt? Cine îşi poate permită să aibă gura mare pe tema asta?

Eu m-am simţit victimizată de această categorie: baba cu umbrelă, ele sunt micuţe, la fix pentru a-ţi scoate ochii, sunt puţin chioare, calitate indispensabilă pentru a omite să te ocolească, sunt babe, deci le datorezi respect care se traduce de data asta prin ocolirea lor preventivă.

Îmi plac oamenii înalţi în situaţiile astea, că nu risc să mi se scoată ochii, sau umbrelele înalte, cele băţ.

Bineînţeles că atunci când sunt eu purtătoare de umbrelă lucrurile stau altfel. Umbrela mea e roz puternic, deci vizibilă, cine vrea să rămână neschingiuit, să se ferească.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu