Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

marți, 30 martie 2010

Gânduri

No, pentru că azi am avut cea mai idioată zi din lume, nu am inspiraţie pentru a scrie ceva ce merită păstrat, sau citit, sau scris, soooo îmi voi nota lista de dorinţe... din care probabil va trebui să răresc, but a girl's gotta dream big.
Vrreau un telefon mobil cu tastatura qwerty, mai deştept decât mine, dacă se poate aşa ceva, 'cause I'm smart, you know.
I'm in loove with un sacou în dungi de la Zara şi, dacă nu va fi al meu, nu va fi al nimănui!!
Îmi voi cumpăra sandale gladiator, că se mai satură omu' de tocuri.
O rochie purple şi sandale crem pentru ea... this are a few of my favourite things.

Şi mâine va fi puţin mai bine şi ziua următoare puţin mai bine şi cândva va fi ok.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu