Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

marți, 2 martie 2010

Eu însămi

Pisicile se ling de fiecare dată când li se pare că miros străin, nu pentru igienă, cum ne-ar plăcea să credem, ci pentru a mirosi a ele însele.
Motanul meu, leneş ca orice bărbat, petrece mai mult timp în fiecare zi doar dormind, următoarea activitate fiind auto-linsul.
Întrebarea mea e ce facem noi să fim noi înşine.
CUnoscându-mi personalităţile multiple, azi am fost drăguţă, simpatică, îmbrăcată nonconformist şi colorat, dar nu am fost eu însămi.
De fapt, on better thought, nici nu îmi mai amintesc când am fost ultima dată eu însămi, nici nu mai ştiu cum e fata aia, ce îi place, cum gândeşte. Sunt un amalgam, o comunitate cum zicea un personaj din cartea mea preferată.
Poate asta sunt eu cea adevărată, asta e particularitatea mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu