Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

miercuri, 17 martie 2010

Uniformizarea viciilor ruşinoase

Am ajuns recent la concluzia că omenirea nu mai are imaginaţie. Zilnic, găsesc în fişierul spam 4-5 mailuri de la alice, luiza, suzi prin care domnişoarele îmi propun să enlarge my erection. Nici nu m-am gândit să mă simt ofensată, doar nu am erecţie proprie, poate se refereau la cea a jumătăţii, care nu e de lepădat deloc. El ar trebui să se simtă jignit, dar nefiind complexat în domeniu... nu vede ofensa.

Reclamele google de pe site-urile pe care plutesc eu zilnic sunt predominant pentru stimulente erectile, pentru remedierea problemelor legate de dimensiune şi-sau durată.

Aşa ajung eu să mă întreb dacă asta e singura problemă ruşinoasă pe care o avem, pentru care am apela la remedii de pe net, care pot foarte bine să fie pişu de mâţ sau caca pisat de şobolan?
De ce nu se ofertează droguri uşoare, masaje erotice, medicamente cu prescripţie?!
Eu aş fi mult mai receptivă la o ofertă de marijuana decât la diverse leacuri pentru puţe.

Altă întrebare care mă bântuie e de ce nu merge nenea blestemat cu problema erectilă la medic sau, măcar, de ce nu întreabă un farmacist, că sunt destule suplimente naturale care pot avea efect. E aşa de mare ruşinea că preferă să trăiască fără sex?
Mă gândesc că, de cele mai multe ori, există soluţii uşoare, care înlătură complet defecţiunea fără efectele adverse pe care le-ar putea avea remediile descrise de mine mai sus.
Ioi, îmi imaginez cu groază care ar putea să fie boala ruşinoasă a viitorului, de ce le va fi ruşine nepoţilor noştri şi sper ca ei să evolueze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu