Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

marți, 16 martie 2010

Am I old and outdated?


Ook, să începem cu începutul. Am o prrietenăă, deci o prietenă, nu e vorba despre mine aici, care, la 25 de ani, e într-o relaţie de destul de multă vreme, hai sa zicem, de mai mult de 6 ani.
Îl iubeşte, sunt şi prieteni buni, blah blah blah, toate clişeele cunoscute. Totuşi, mai sunt şi momente în care l-ar tranşa şi i-ar ambala bucăţile mici în saci de gunoi. În acele momente se gâmdeşte cum s-ar descurca din nou pe piaţa liberă, dacă nu cumva e demodată, învechită, indezirabilă...

Mă întreb, nu strike that, se întreabă care e genul ei de bărbat, dacă are un gen, dacă e competitivă şi, cea mai importantă întrebare, cum se agaţă bărbaţii în zilele noastre...
Prima etapă, din câte se arată prin comediile romantice, sex and the city, e ieşitul într-un bar for drinks. Desigur, ce poate fi mai incitant decât să te înfrumuseţezi şi apoi să ieşi la dansat cu prietenele?
Dar de aici ce se întâmplă? Te identifică el în mulţime, îţi identifici tu potenţiala victimă, care sunt semnele prevestitoare, că sigur nu îşi înfoaie coada?
Care sunt noile reguli de bune maniere la agăţat? E acceptabil ca fata să facă primul pas, în cazul meu, dacă tipu' se sperie de iniţiativă, e a deal breaker.
Alt deal breaker e când îşi comandă cocktailuri mai colorate decât al meu, dacă e mai accesorizat decât mine, dacă e mai machiat, ceea ce ar fi destul de greu, dar se mai întâmplă.

Care sunt subiectele de conversaţie la primul contact? Că, mă gândesc că nu va pomeni de herpesul genital, sau alte frumuseţi de astea. Cred că nu m-aş simţi confortabil nici dacă ne-am expune CV-urile şi scrisorile de intenţie.

Brr. Şi pentru rasa masculină, câteodată avem nevoie de puţină spontaneitate, chiar daca e numai o glumă, un bulgăre, o prostioară.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu