Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

miercuri, 10 martie 2010

Frumuseţea la pisici


imagine http://interesart.wordpress.com/2009/04/

Ce a cauzat acest post a fost un clip de pe blogul lui Mircea Badea cu şedinţa foto a lui Carmen Brumă pentru ceva revistă. Tipa era machiată, full hairdo, hainele erau selectate de specialişti astfel încât să îi avantajeze silueta, dar, oh boy, am fost invidioasă pe ea. Adica chiar nu-i corect ca unii-unele să le aibă pe toate, corp perfect, faţă angelică, carieră... Trebuie, dar trebuie, să aibă o scăpare, un defect urât pe care nu i-l ştie nimeni, care să compenseze frumuseţea asta.

Dar nu ăsta e subiectul. Tot frământându-mă de invidie şi gândindu-mă la frumuseţe, am ajuns la concluzia că multe dintre frumoasele celebre sunt spiced cu un defect acceptat, poate chiar defectul acela făcându-le celebre. De exemplu, Bette Davis avea nişte buze, o gură dubioasă, Vivien Leigh avea faţa triunghiulară, deşi standardul de frumuseţe e să ai faţa ovală.
Şi azi, buzele Angelinei Jolie sunt un defect şi, totuşi, lumea le adoră, de ce, chiar nu pot a înţelege.
SJP, Carrie Bradshaw, nu e frumoasă în sensul clasic, poate în nici un sens, dar e atrăgătoare, prin spirit, garderobă, păr şi chiar nu mai contează dacă e Frumoasa din pădurea adormită.

Concluzia la care am ajuns e că şi fetele astea ireal de frumoase nu se trezesc aşa, nu sunt aşa fără nici un efort şi faptul că nu ne-a facut mama pe toate lebede şi fluturi nu înseamnă că suntem hidoase şi hu mai e nimic de făcut. Se poate face sport, se pot ţine diete, să învăţăm să ne fardăm, că nimeni nu e aşa de frumos natural şi părul îngrijit şi frumos poate fi exact detaliul care face tot.
Acum despre mine, idealul meu de frumuseţe e La Kurkovita, când eram prin liceu ma gândeam că, dacă aş fi îndeajuns de bogată, m-aş opera estetic să devin o clona a sus-numitei. Am trecut de faza aia. Dar oricât aş admira-o, nu pot să mi-o impun ca standard de frumuseţe. First, sunt scundă şi demoazela e înaltă şi subţire ca o gazelă. Eu pot să fiu subţire, dar efectul nu e acelaşi.
Cred că o să-mi găsesc un model de înălţimea mea, 1.62...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu