Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

marți, 10 august 2010

Senzational: criza financiara nu exista!!

Altfel nu pot să-mi explic de ce era atâta lume ieri seara la mall.

După ce am recunoscut şi eu drepturi egale tuturor, după toate văicărelile zilnice că nu estem bani, că în şomaj plecatărăm, că scăzură salarele yeda yeda e şocant să vezi parcarea mall-ului plină ochi de bmw-uri şi dacii asemenea, cot la cot. Egalitatea oglindită în parcare.
Apoi prin magazine, plin. Piţipoancele cu shugar daddy ai lor, neni, tanti, cumpărători. Inlcusiv la domo, pe lângă care am trecut, dar nu cred că altex si media galaxy sunt discriminate.

Măi, mai am mult de aşteptat până aşa numita criză financiară care, cică, ne-a izbit din plin să-şi facă efectele. Vreau să regăsesc peste două zile sandalele scumpe pe care m-am hotărât să le cumpăr, vreau ca la carrefour să nu aştept 10 minute la coadă. Domnilor vestitori ai aplcalipsei, hm hm, ai crizei mi-aţi creat nişte aşteptări care acum au fost profund dezamăgite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu