Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

luni, 9 august 2010

Asemanari si deosebiri intre BOR si un club SM

Ok, recunosc că în ultima vreme am mers la biserică. Urmează o perioadă mai grea şi m-am lăsat convinsă că nu strică să ai tot ajutorul. Pe principiul că poate, poate.
Până acum am fost ferită de ritualurile bisericeşti, deci tot ce văd e nou şi ciudat.
Iau exemplu de la soborul de doamne la vârsta a treia, văduve probabil-soţii nu le vin la biserică, care sunt autoritatea supremă în ce se face şi ce nu.
Uneori se stă în picioare, alteori se stă în genunchi, uneori se cântă, alteori se ascultă. Ieri s-au aprins lumânări.

Acum să revenim la asemănările cu clubul SM. Statul în genunchi, umilirea slujitorilor celui de sus, ring a bell?
Apoi doamnele în vârstă mai că zmulgeau straiele bietului popă pentru a le săruta pios, ce credeaţi?
Şi ultima picătură a fost când m-am picurat cu ceară fierbinte de la propria lumânare.
Bondage încă nu am experimentat, dar mă mai duc şi I'll report back.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu