Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

duminică, 8 august 2010

De ce nu mai cumpar cosmopolitan

Eram tanara si credula cand am citit cosmo pentru prima data. Am invatat multe, arta machiajului decent, mi-am format gustul vestimentar. Pe langa sfaturile si ideile utile, doamnele de la cosmo mai dadeau si sfaturi sentimentale, majoritatea despre cum sa pescuiesti un tip si cum sa-l pastrezi. Dupa ce am citit Misery de Stephen King mi-am dat seama ca seamănă cu ideile cosmo despre cum să păstrezi un tip.
Aveam o colecţie imensă. Complexele despre lipsa picioarelor kilometrice, lipsa bărbatului perfect, lipsa accesoriilor overpriced, lipsa dorinţei pentru perfecţiune caracteristică femeii cosmo mă bântuiau.
Am dat teancul de reviste unei prietene şi nu am mai cumpărat revista câţiva ani.
Cum transformi un om inteligent, fericit, cu self esteem ridicat în fata nesigură, având nevoie de cârjă?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu