Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

duminică, 24 ianuarie 2010

Sunt o nesimtita egoista


Societatea ne imprimă adânc în conştiinţă că trebuie să fim bune, altruiste, să punem binele altora înaintea dorinţelor noastre, să fim toate nişte maici ale salvării. Tind să cred că acest standard a fost inventat de bărbaţi, alături de idealul de frumuseţe conform căruia trebuie să fim subnutrite, pentru a le asigura masculilor nişte domnişoare docile şi lipsite de putere. Moda alambicată ne face să fim doar obiecte de decor, fără utilitate.

Declar sus şi tare război acestor clişee! Nu foloseşte nimănui că eu îmi sacrific dorinţele, devenind o acritură îmbătrânită prematur, voi ajunge singură, abandonată de cei cărora m-am sacrificat. De ce aş face asta?

Da, ma duc la sală, folosesc loţiuni pentru piele, îmi tratez corpul ca pe un templu, ma autodivinizez, mă îmbunătăţesc constant. Şi nu văd de ce aş face asta pentru un bărbat sau pentru admiraţia tuturor bărbaţilor, o fac pentru mine!

Nu am nici o dorinţă de a atrage masculii care apreciază păpuşile neajutorate, de 50 de kile, care nu-şi pot căra propria greutate, au nevoie constantă de un salvator, sunt doar un accesoriu frumos, tăcut şi, bineînţeles, interşanjabil la braţul bărbatului.

Nu sunt de vânzare, nu pot fi cumpărată cu lucruri frumoase pentru că mi le pot permite eu, din munca mea. Vreau un bărbat care să nu se aştepte ca eu să îi periu constant orgoliul, care să muncească să îmi fie egal, care să accepte o femeie puternică lângă el.

Refuz să fac pe proasta şi neajutorata pentru un bărbat, refuz să accept protecţia unui erou binevoitor, îmi asum responsabilitatea pentru toate acţiunile mele, pentru idealurile mele şi pentru cadavrele peste care am călcat pentru a mă apropia de acestea.

Nu este dizgraţios pentru o femeie să se poată descurca, să aibă o carieră sau să lupte cu toate armele pe care i le-a dat natura pentru ceea ce îşi doreşte. E trist să vezi doamne care şi-au irosit potenţialul pentru a-i pregăti unui nătăfleţ mâncăruri calde, pentru a-i spăla izmenele şi a-i creşte copiii.

Avem şi alte calităţi, îndrăznesc să spun, chiar mai valoroase decât frumuseţea şi feminitatea, calităţi care concurează cu succes orice mascul şi e păcat să le irosim!
I'm a woman hear me roar!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu