Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

luni, 25 ianuarie 2010

Noua tinereţe


Ce am observat în ultima vreme este că doamnele între 40 şi 50 de ani nu mai sunt ce erau cândva. Poate sunt mai multe femei de carieră sau poate că nu am dat eu prea mare atenţie acestei categorii sociale până acum, dar am fost uimită de stilul şi frumuseţea acestora.

Între 20 şi 30 de ani ne construim cariera(obsesia mea), după 30 ne înmulţim şi creştem copii, dar la 40-45 de ani, copiii sunt selfsuficient, cariera merge singură iar femeia are timp şi bani pentru ea. Are experienţa acumulată, stilul format după toate experimentele tinereţii, calmul datorat vârstei şi împlinirii, se apropie de perfecţiune.

Am văzut tot mai rar gospodine ofilite şi grase, probabil pentru că ne-a lovit şi pe noi, într-un final revoluţia feministă, sau poate că sunt mai accesibile hainele frumoase, poate că doamnele citesc reviste pentru femei, nu ştiu.

Cea mai frumoasă femeie din această categorie e Camelia Şucu. Am citit un articol despre ea într-o revistă glossy şi, când am văzut ce vârstă are, m-am crucit. Arată mai bine decât piţipoancele de 20 de ani, nu numai vestimentar, ci şi fizic. Probabil fostul ei soţ îşi zmulge părul din cap, demoazela nouă nu se compară cu fosta soţie. Dacă ea a intentat divorţul, more power to her, are dreptul să îşi trăiască această nouă tinereţe alături de cine doreşte ea!

Presimt că fenomenul cougar nu e prea îndepărtat, doamnele acestea, nu numai că arată la fel de bine ca fetele de 20 de ani dar au şi banii lor şi statut social, de ce s-ar mulţumi cu un nătăfleţ de 50 de ani, cu început de chelie şi burtă?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu