Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

miercuri, 20 ianuarie 2010

500.000 euro

No, citesc zilele astea că o minte luminată din guvern vrea să introducă un impozit pentru cei care au peste 500.000 euro, procentul urmând să crească pentru cei care au peste 1.000.000 euro etc, samd.
Pe mine nu mă va afecta financiar această măsură (aş vrea eu), dar mă va lovi moral.
Nu văd de unde izvorăşte obligaţia socială a celor care au muncit din greu, au economisit(nu au spart tot pe maşini şi şampanie în bamboo) de a-i întreţine pe cei care muncesc în fabrici şi uzine.
Sunt Hitler reloaded, ştiu.

Ce vreau eu să zic e că deja prin cota unică, cei cu venituri mari cotizează mult în plus faţă de necăjitul cu salar minim, deci oricum "privilegiaţii" care lucrează 12 ore şi au ulcere întreţin clasa muncitoare. De ce e nevoie să îi impozitîm suplimentar? Pentru că au de unde?

Ok. Să trecem la motivele care îl fac pe unu' ca, din şcoala generală să înveţe şi să se zbată. Că nu sunt notele. Pentru mine nu notele au fost scopul. Şi, dacă nu eşti focusat din generală, nu iei notă bună la capacitate şi ajungi la un liceu slab, cu profesori slabi şi colegi slabi şi deja nu prea mai ai şanse la o notă bună la bac pentru a intra la buget la o facultate bună.

Pentru a ajunge să ai 500.000 euro pe căi legale, muncind pentru ei şi plătind impozite pentru ei, trebuie să depui efort constant din şcoala generală în ideea că, undeva pe traseu, totul o să pay off.

Acum, mie care abia am terminat facultatea şi lucrez pentru prima dată, îmi vine să mă fac vânzătoare la butic, decât să aud că trebuie să o întreţin pe aia sau pe cei 100.000 de bugetari care vor intra în şomaj şi ai căror reprezentanţi ma întrebau acu 1 an, 2 de ce ma tot agit, că poate mama să îmi rezolve un loc călduţ la stat.

Mă gândesc să dau societatea în judecată pentru vătămare corporală gravă. M-a minţit. Mi-a dat ideea că trebuie să fiu performantă, să am o carieră, să călătoresc şi acum văd că nu numai că vrea să mă pedepsească (dacă voi ajunge la nivelul la care doresc) ci şi că majorităţii oamenilor nu le-a zis nici pe departe aşa ceva, i-a liniştit, face-ţi ce vreţi că sunt câţiva care, chiar în momentul ăsta sacrifică şi sacrifică să facă bani, lasa-ţi că îi luam noi...

Concluzia e că ma fac vânzătoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu