Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

sâmbătă, 16 ianuarie 2010

frennemies

Termen preluat din Sex and the city sau Biblia pentru mine

Tocmai citeam un mail primit de la o prietena care işi face studiile ăn Franţa şi mă întrebam când şi cum am ajuns noi la o asemenea acerbă competiţie.

În timpul liceului, vremuri bune şi mai sincere, eu aveam note mai bune, arătam mai bine şi eram vânată pur şi simplu de masculi. Acum ea îşi face masterul la o universitate prestigioasă, probabil se luptă angajatorii pentru ea iar eu lucrez part time, îmi fac masterul în Romania şi învăţ pentru examenul de admitere în barou. Pe lângă toate astea, eu am luat câteva kilograme şi ea s-a înjumătăţit de când a părăsit patria natală.

O admir. Tot ce are acum, a construit cu mânuţele ei, neavând cine să o susţină. Are o energie de neimaginat.

Oricât de fericită aş fi pentru ea, îmi dau seama că am pierdut o prietenă, undeva pe drum, şi am câştigat un competitor.

Asta-i viaţa, win some, lose some…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu