Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

luni, 31 mai 2010

How Twilight works



Teoria mea privitoare la "fenomenul" twilight e ca sunt multi oameni putin mai simpli intelectual (deprimant e ca majoritatea par sa fie fete). O poveste simpluta, cu personaje usurele si plot previzibil le satisface "imaginatia" (mai bine zis the lack of) fara a le supraincarca intelectul.
No, astea fiind zise, parerea mea despre twilight (obviously nu m-am putut abtine si am citit monstruozitatea, dar am o scuza buna, eram internata in spital si ,in saptamana neagra in care am citit, am avut febra intre 39 si 40 de grade).
1. Mi s-a luat sange de multe ori, senzatia ulterioara e nasoala, ma doare mana, mi se sparge vena, am ameteli, deci ideea ca un nene sa-mi sga sange din vena e repulsiva, nici macar tangential erotica.
2. Ideea ca un nene de 100 de ani sa vrea sa aiba o "relatie" with my 16, sau 25, yrs old ass e dubioasa. Clar ca barbatii trecuti de o anumita varsta vor femei tinere, dar nu pentru relatii intelectuale?! Nu am invatat nimic in atatia ani de cosmopolitan si satc si oprah?!?!
3. Am un cosmar, cel mai creepy, care imi da insomnii, nu mai pot inchide ochii noaptea in care ma bantuie. E cu un nene care se uita la mine cat dorm. A aparut anterior twilight, deci nu m-am autosugestionat. Am ajuns sa tin o bata langa pat, so stay out of my room at night pentru ca sunt intr-o cruciada sfanta impotriva fantomei care ma bantuie si nu ma sfiesc sa aplic corectii fizice mwhahaha. Deci, faptul ca nenea stalker shede la tanti in camera si o "priveste duios" in timp ce doarme... numai romantic nu e.
Completare
4. Am uitat despre partea cu "he`s plain ol` dead". Cum ai putea sa saruti ceva care e mort?! I just don`t get it. Apoi, daca tot suntem la capitolul schimb de fluide, imagineaza-ti cum ii miroase gura unuia care suje sange toata ziua... horrible.

Astea fara sa intram in discutia despre femeia cu drepturi ciuntite si intelect asemenea care are nevoie de protector masculin care sa o ghideze, god frobid sa se impiedice odorul...

Caraghios.

Ps. simt nevoia sa reiterez intrebarea care ne bantuie pe multi: Ce face edward cand bella e pe rosu?!
PPs. Sunt complet de acord cu cei care au creat filmuletul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu