Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

sâmbătă, 15 mai 2010

Put that in your pipe & smoke it

Azi-noapte am visat ca eram cadana din haremul unui tiran nebun. O, nu, don`t ger me wrong, nu era nimic placut, cu tente erotice si putin bondage, doar stres, lipsa de control asupra propriei vieti care e la totala dispozitie a unui dezechilibrat care isi omora nevestele din cele mai imprevizibile motive.
Am visat cu un suferind de lepra din care ramasese doar trunchiul, mainile si picioarele erau complet... roase. Era doar un trunchi si un cap supurande.
Am visat cu vapoare care mergeau pe uscat.
Am visat cu vegetatie exotica si abundenta.
Am visat cu pasari frumos si bogat colorate.
Am visat ca am riscat furia tiranului pentru a ajuta pe cineva. Am visat ca imi foloseam diplomatia renumita in cercul cunostintelor pentru a impaca furia nebunului si pentru a ajuta lumea.

Oare ce inseamna? Sunt stresata, stiu, dar am controlul asupra existentei mele. Nu depind de nimeni, oricum, de nimeni asa de imprevizibil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu