Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

marți, 4 mai 2010

Încercări şi praguri

Am, vara asta, un examen greu. De fapt cred că i s-a format o aureolă de dificultate de către colegii mei absolvenţi care au încercat şi au picat glorios. Cred cu tărie că vremea şpăgii şi a relaţiilor a apus(nu zic că mijloacele alternative au dispărut complet) şi orice examen, orice job, orice chestie supusă concursurilor, poate fi câştigată de cel care ştie cel mai mult, de cel care a muncit îndeajuns. Aureola de care ziceam o fi rezultat din experienţele negative a celor care au "încercat", urmând înţelepciunea din moşi strămoşi.

No, deci, ce vreau eu să zic e că învăţ cu spor, muntele de cărţi pare că creşte, nu scade cu trecerea timpului, îmi place să mă documentez, îmi place domeniul, dar undeva, in ză back of my head, am un dubiu... mă roade o nesiguranţă.
Pentru a mă motiva, voi expune aici, sub protecţia anonimatului, avantajele mici ale luării examenului.
1. independenţă, faptul că mă voi muta în alt oraş
2. avantajele pecuniare
3. îmi voi schimba laptop-ul, nu că ăsta ar avea ceva, dar va trebui să fie mai mobil şi nenea pe care îl am acum are ecran de 17" şi e cam mărişor şi greucean. Fără a mă dezminţi, vreau unu' roş' şi cu ecran de 15 şi să-i ţină bateria for ever.
4. voi investi într-o nokia sau samsung maaare cât o zi de post, cu touchscreen şi-sau tastatură qwerty cu wireless. acum am samsung corby cu tastatură qwerty, fără wireless.
5. ştiu că mi-ar plăcea jobul şi ar fi şi bine plătit, nu ar presupune ca eu să-mi lăţesc fundul 12 ore pe zi pe un scaun ergonomic and I would love that.

Mai adaug când îmi vin idei. Şi nu zic despre ce e vorba, că sunt superstiţioasă and the last thing I want is tu jinx it. Mă gândesc să adopt o pisică neagră pentru noroc, mi-am cumpărat accesoriile papetăriice norocoase... I went all the way for this.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu