Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

miercuri, 19 mai 2010

am visat si cronica unei dimineti ... umede.

Ca eram urmarita de niste neni care voiau sa ma omoare, dar erau mai mult academia de politie decat bourne, si foloseau bazooci si in loc sa ma nimereasca pe mine, distrugeau obiective turistice din diverse tari iar, in consecinta, presedintii tarilor respective au decis sa-mi interzica mie accesul in ograda lor si, la sfarsit, ma certam cu sarkozy, ca nu prea ma interesa de elvetia dar in franta chiar voiam sa mai merg. Oricum, era comic.

M-am trezit la 7, chiar in mijlocul unei discutii aprise cu presedintele frantei, pentru a merge la analize. Ploua, pantalonii mi-s uzi. Nu am mancat nimic de dimineata, nu am baut apa, cafea, nu am avut voie sa ma spal pe dinti. Acum stiu cum se simte Jessica Simpson... A trebuit sa iau cash de la un bancomat al unei banci de care nici nu am mai auzit, era verde. Nici nu vreau sa ma gandesc ce comision am platit. Am tinkle intr-un pahar de plastic apoi am turnat cu grija "produsul" intr-o eprubeta... gross... pe care am inmanat-o unei domnisoare asistente care s-a dovedit a fi foarte iscusita cu acul. Domnisoara mi-a franjurat o vena, m-a exsanguinat in vreo 10 eprubete de forme si marimi diferite pe care a insistat sa vad ca e scris numele meu goody!!!
Mi-a pus dop la vena, mi-a spus sa-l tin acolo si m-a expediat ... she didn`t respect me in the morning ;S.

Acum mana m-i dureroasa, nu pot ridica nimic greu... geanta... pacat ca nu sunt shiva cel cu o mie de brate... ca pe ploaia asta... o, da , si la chinese e inchis ... damn u world! damn u!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu