Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

luni, 10 mai 2010

Lumea vazuta dintr-un ford Ka


O, da, sunt mandra soferita a unui ford ka si se are ca asta spune tare multe despre mine. De exemplu, colegii mei soferi stiu sigur ca nu provin dintr-un cuib cu pile, stiu ca nu am motor puternic, pot sa isi inchipuie ca sunt fata (sau un baiat confortabil cu sexualitatea lui) si pot sa isi imagineze ca nu am pretentii de sofer mirobolant. Concluzia, Ka-ul meu ii face pe restul soferilor mai cinstiti.

Concluziile mele dupa ultimul drum mai lung urmeaza:

1. Posesorii de casa pe roti incearca sa-si `astampere` un complex. Oricum, de fiecare data cand sunt in vecinatatea unui Q7 (si cand zic Q7 includ toate masinile din aceasta gama, scumpe, gigantice, cu iz de offroad*) am simturile in alerta, sunt neincrezatoare in abilitatile colegului meu de drafic de a-si stapani masina. Si nu am o idee preconceputa, doar am avut experiente ciudate cu acesti domni/doamne. Sa exemplificam, nu e un comportament acceptabil sa conduci si in localitate si in afara cu 70 km/h cand soseaua e buna si libera. Un nene ma depasea in localitate (eu cu 60) doar pentru a fi depasit in afara cand un ka putea sa mearga cu 100,120. Alt nene vine viteaz, ma depaseste apoi incetineste la viteza mea. Vede o curba... reduce viteza brusc si dramatic. Apoi, daca un ka nu strangea asa din sfincter... un Q7, cu stabilitate incomparabil mai mare simte nevoia sa franeze de parca i se deschisese poarta iadului in fata?!
Imi pare rau pentru masinile astea, ca sunt convinsa ca mai mare rusine decat sa te conduca un nepriceput nu e.

2. Soferii de tir sunt adevaratii gentlemani moderni. In timpurile astea ciudate cand femeile se descurca singure, schimba becuri, castiga bani, conduc masini, si nu mai simt nevoia de a li se deschide usile, de a fi salvate constant** de un protector masculin, gestul cuiva de a te lasa, in trafic, sa iesi din a tight spot, de a-ti face loc sa intri in fata lui cand depasesti e culmea romantismului si a cavaleriei.
Si aceste gesturi nu le fac cizelatii, culturalizatii, finii, sclifositii de la care te-ai astepta. Nu, astia intra in contact cu grobianul interior in trafic, ei sunt cei care urla, fac gesturi vulgare, franeaza brusc. Iar cei cu Q7 sunt plaga zilelor noastre in traficul metropolitan. Pe langa ca ocupa loc cat alti 3, nu stiu parca, nu se stiu incadra, ocupa 2 benzi si 3 locuri de parcare.
Dar soferii de tir, pe care pe nedrept ii clasificasem eu in babuini si gorile fc gesturi surprinzatoare. Fara a arbora orgoliul de mascul alfa ranit, un nene tirist mi-a facut loc in timp ce-l depaseam pe el si pe antecesorul lui(bad girl!!!) sa ma refugiez intre ei in situatia in care nu-mi reuseste manevra. Colegii lor cu masini mici ar fi accelerat, ar fi tras stanga de volan, m-ar fi depasit aproape atingandu-mi oglinda (sa ma invete ei minte, ca locul femeilor, chiar daca nu mai e la cratita, oricum nu e in fata lor cu masina).

3. Spre deosebire de cumnatii lor cu Q7, nenii*** conducatori de limuzine uriase, proiectate pentru a fi conduse de sofer pentru ca ocupantul sa se relxeze, conduc cu adevarat nenfricat. Astia nu franeaza inoportun, cand te depasesc nici nu ai vreme sa vezi culoarea, daramite modelul. Astia sunt haiducii soselelor. Ma intreb cum vad gropile sa le ocoleasca... poate au vre-o aplicatie la mastodont.

4. Dar adevaratii soferi buni sunt ascunsi in masinile middleclass. In opeluri, volkswagenuri, forduri care nu epateaza, dar una ca mine se intreaba ce motor or fi avand incat depasesc Q7?! Dar, da, astia sunt adevaratii regi ai soselelor.

In concluzia urmatoarenu prea am incredere, ca stiu ca am ceva impotriva daciilor logan, dar am impresia ca soferii lor incearca sa demonstreze ceva constant... si asta inseamna ca au un complex, sau mai multe... Oare ce complex au soferii de dacii logan?!?!?!

Si o urare, pentru cel a carui minte luminata a fatat ideea de a pune dungile alea albe transversale care ar trebui sa incetineasca si care le-a pus si pe banda de iesire din localitate(de ce sa discriminam?) si pe banda de urcare ... ia tu nene minunat treci peste toate si-nainte si-napoi cu un dildo striat infipt adanc in rect!!!!! Ca din cauza ta acum ceva zdrangane subtil la mine-n Ka.

*MeLeuri (mercedes clasa M, dar de cand un coleg m-a intrebat daca am vazut meleul si eu am cascat gura... mi se pare mai potrivit), X5, Tuareguri, diverse toyote...
** cateodata, sa fii salvata e exact de ce ai nevoie
*** again, nu am idei preconcepute, dar am dubii ca o femeie ar vrea sa isi faca public statutul social conducand un mastodont pe care stie ca va veni vremea sa-l si parcheze, sa ii faca rca, sa plateasca impozit la el

Ps. Meet my love-car.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu