Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

vineri, 28 mai 2010

Mad men - cu si despre stil

Tot scriu aici de-o vreme despre modă, trenduri, diferite forme de corp feminin, ce ne vine bine fiecăreia, faptul că moda nu se adaptează realităţii că nu suntem toate modele şi nu prea e purtabilă.
Biblia mea, fântâna tinereţii de unde-mi alimentam imaginaţia fashion era, până recent, Sex and the city-serialul. Finalul a venit neaşteptat de repejor şi nu prea se mai aplică ce am învăţat eu acolo. Filmele satc sunt hidoase(nu intru în detalii).
Recent, am descoperit un nou serial, mad men. Nu mi-am dat seama ce mă atrage la el, că personajele masculine sunt misogine, fetele sunt gâsculiţe care au nevoie de protector şi îmi zgândăre feminista interioară. Dar stilul, stilul dragii mei e superb.
Am mai zis pe aici că nu am probleme de greutate, că fac sport, că mănânc corect, dar şi că nu pot să-mi percep corpul obiectiv. Îmi adaug colăcei de grăsime unde nu există, i cringe când realizez că nu am consistenţa plasticului ... sunt o femeie zăpăcită, cum suntem toate. Această latură a mea iubeşte moda din mad men unde femeile nu sunt slăbuţe şi totuşi sunt frumoase, hainele le vin bine, nu au complexe. Chiar şi imaginea distorsionată pe care o am despre mine ar putea arăta bine, chiar frumoasă, asta ador la serial.
Acum poze:
Gagica asta nu e nici slabă, are şi pieptul puţin prea mare şi reuşesc să o style frumos. Cred că e o lecţie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu