Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

joi, 20 mai 2010

the world`s gonne insane



Stiam ca e ceva gresit de cand m-am trezit azidimineata. Am simtit o schimbare in forta... echilibrul universului a fost ... dezechilibrat(?).
Am gasit stirea asta http://www.catwalkqueen.tv/2008/06/karolina_kurkov.html ...
In toiul problemelor mele adolescentine care aveau ca obiect corpul meu am identificat femeia perfecta, cea mai frumoasa, cea care as fi vrut sa fiu eu, sursa tuturor complexelor mele... ok, u get it. Idealul, zana, e Karolina Kurkova si i-am ramas fidela ;¬ .
Acum citesc ca unii spun ca e grasa?! Wtf? Femeia ideala, grasa?! Model pentru Victorias secret, grasa?! Cum sa aiba celulita? (pe langa faptul ca she probably is not human) E perfecta!

In ce lume traim daca unii frustrati spun ca cea mai frumoasa femeie din lume e grasa?! Serios!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu