Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

sâmbătă, 30 iulie 2011

My worst fear

Citeam undeva despre curaj, ca nu esti curajos cand nu simti teama, atunci esti doar inconstient, cei curajosi depasesc frica.
Sunt o fricoasa.
Mi-e teama de viitor, de ce nu pot controla, beeing a control freak, si sunt tare multe chestii pe care nu le pot controla, mi-e teama ca poate nu ma va mai iubi.

Ma intrebam care ar fi frica pe care nu as putea s-o depasesc. Am ridicat o soparla, am strivit paianjeni mari si infricosatori, am sarit in apa, am inotat in rauri, am pus mana pe broaste, am prins fluturi, am bandajat rani si am oprit sangerari. Am umblat pe poduri subrede, inguste si la inaltimi mari. M-am intalnit cu un quasi-necunoscut pe care l-am adus acasa si am petrecut cateva zile doar cu el. I`ve raced cars pe drumuri neamenajate.
Mi-ar fi teama sa fac bunjee jumping, dar cred ca mi-as depasi-o.
Stiu ca pot supravietui chiar daca se intampla catastrofa si el nu ma mai iubeste.

Nu mi-e teama de intuneric.

Cred ca singura mea frica veritabila e de ce e inside me, de abisul care salasuieste in fiecare dintre noi si in care mi-e teama sa ma uit si doar cu coada ochiului, din care ies monstri adevarati, nu cei caraghiosi prezentati la televizor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu