Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

marți, 5 iulie 2011

Luna mea de miere ideala

Daaa, cam acu 10 luni nu imi imaginam ca as putea vreodata sa entertain macar vag ideea matrimoniala. Mi se parea un fel de butoi in care sa te inchida cineva si sa iti dea drumul din inaltul cerurilor pentru a cadea in eternitate. Mi se parea ca a fi legat de altcineva e iadul, dar l-am cunoscut pe el.
Cred ca asa se termina toate povestile feministe si incep povestile romantice.

Si acum nu numai ca imi imaginez rochia perfecta (aurie, lunga si cu spatele gol, btw) si compensez imaginandu-mi petrecerea ideala (bal mascat, btw) ci si luna de miere perfecta pentru mine.

1. Trebuie sa dureze chiar o luna. Mai putin mi se pare meschin.

2. Sexul din luna de miere nu trebuie sa fie fortat, orice nu e spontan si perfect natural ... e chinuit si deloc romantic.

3. Locul, aici voiam sa ajung, in nici un caz cheesy sau super folosit. Tibet sounds nice, hiking. Sau Peru. Oricum ceva care sa nu implice dormitatul langa o piscina cu un cocktail in mana. Daca va reprezenta viitoarea mea viata, prefer sa-mi chiar placa.
UU, sau Istambul, ar fi o luna de miere super in care toata ziua sa strabatem stradute ciudate si sa bem vin.

Nu pot intelege concediile in Tenerife sau in locuri unde atractiile sunt statul pe plaja, inotatul si clubaritul. Mancarea si bautra fiind activitatile de baza.
Gawd deliver me from all inclusives.

This is all i have to say.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu