Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

joi, 14 iulie 2011

Ce ne dorim cel mai mult ca specie

Dragoste. Fiecare dintre noi, indiferent cat e de ciufut si iritat vrea sa fie iubit. Ne manifestam ciudat, ne rastim si snapaim exact la cei pa care i-am dori indragostiti de noi. Suntem egoisti, nu vrem sa-i impartim cu nimeni. I-am vrea legati fedeles de noi.
Dragostea egoista e exact ca-n Misery de stephen king, am vrea ca victima sa fie imobilizata, sa depinda de noi pentru functiile elementare, sa avem control asupra vietii ei. Si sa ne iubeasca pentru asta.
Suntem foarte disfunctionali. Cum de am ramas specia dominanta, ma tot mir?

Vrem sa fim placuti. Altfel nu-mi explic de ce aderam la gusturile sau parerile politice ale unora. Ne imbracam pentru altii, ne modificam corpul pentru a corespunde idealului de frumusete pe care credem ca-l au altii. Ne largim orizonturile, hobby-urile, activitatile pentru a le parea altora mai interesanti.
Dar nu reusim sa iubim altruist sau sa simtim altruist.

Si nu recunoastem nici macar fata de noi ca simtim nevoia de dragoste. Ne place sa ne credem independenti, autosuficienti. Nu ne pasa de parerea lumii, declaram cu avant si totusi facem atatea sacrificii pentru a ne incadra exact in ce credem ca vrea lumea.

Daca as fi in publicitate, cum mi-as promova produsul? Bea cola, cola e bautura pe care o imparti cu cei care te iubesc. fetele slabe din comediile romantice sunt mult mai iubite decat saracele grase singure, ia o pastila de slabit overpriced si nu foarte sigura. Hainele mele sunt intradevar scumpe si nu foarte frumoase, dar odata cu ele cumperi dragostea.
Vand porumb la pret de aur cu dragoste bonus.
Cam asta ar fi sloganul.

Brrr, we`re flawed, avem atatea slabiciuni. Daca as fi o rasa extraterestra, nu ne-as cuceri cu puterea armelor, ci psihologic.
Adopta un extraterestru si toata lumea te va iubi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu