Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

duminică, 31 iulie 2011

Ce as face daca 1. as trai in vremuri de razboi

Suntem atat de obisnuiti cu civilizatia. Ne vaietam despre gropi, despre praf, daca internetul god forbid se poticneste. Dar ce am face daca am fi lipsiti de toate astea si de multe altele, daca viata umana, care acum e pretuita si aparata ca nimic altceva, nu ar mai avea nici o valoare?

Sa zicem ca toata criza asta degenereaza intr-un razboi, ca maretele forte armate romane engage the enemy, poate luptele glorioase nu se vor desfasura la Cluuuuj, dar existenta noastra molcoma va avea de suferit.
De exemplu, no more food for us, cine va mai avea nevoie de avocati? in ce stare va fi manichiura mea? voi mai avea lac de unghii? dar crema de fata? coafeza mea va mai fi disponibila pentru a-mi aduce parul la perfectiune?

Deci, cu pielea uscata si nemachiata, cu unghiile naturale si parul lung, ciocolata s-ar zbate in lipsuri. Cine stie, poate ar ramane la oras, ciocolata urbana. Poate ar lucra pentru o institutie a statului, poate nu ar fi asa de rau. Poate am ajunge doar sa ne reevaluam nevoile, poate am supravietui.
Poate rudele si prietenii nostri nu ar muri in bombardamente, din cauza lipselor sau ucisi de inamic.
Poate nu am avea cosmaruri in fiecare noapte despre cum ar fi sa fim arsi de vii.

Sunt mai putin optimista azi. I blame the weather. Bear with me.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu