Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

duminică, 17 iulie 2011

Ce as vrea sa citesc in revistele glossy

In ultima vreme le-am cam abandonat dar erau timpuri cand cosmo sau elle ma insoteau peste tot. De fapt cred ca am un exemplar din elle de anul trecut in masina, daca avea cineva vreun dubiu ca masina mea e fashion girl.
Si, in multii ani de fidelitate, am constatat ca articolele si chiar hainele sunt repetitive. Am luat zilele trecute un beau monde de acu 4-5 ani unde prezentau cu mandrie fetele respective vesta din denim, surpriza surpriza, anul trecut, marea revelatie a sezonului a fost vesta. Asta apropo de trenduri si a fi in tendinte.

Am renuntat la cosmo cand nu mi se mai pareau nici macar comice articolele lor despre cum sa-l ademenesti si sa-l fericesti. Plimbatul unui cub de gheata pe abdomenul cuiva nu pare placut nici macar acum cand my brain is melting. Sunt curioasa daca acum au trecut mai departe, la electrosocuri, usoare desigur, la inceput macar.
Poate mi se parea putin trista seriozitatea care insotea cele mai ciudate recomandari vestimentare. Purtati o gaina ouatoare pe cap in loc de palarie, altfel veti fi ostracizate de marea societate fashionistica. Hai sa fim seriosi. Si, daca gaina e doar una rosie de la buna din curte, tragedie! Trebuie sa fie o gaina din gainarul personal al lui lagerfeld.

Sincer, as cumpara o revista fashion doar daca m-ar inspira. Nu vreau sa mi se prezinte uniforma pe care va trebui s-o arborez luna viitoare fara gres, vreau sa mi se dea material de vise. Sa mi se prezinte femei diferite, avand corpuri diferite ca si conformatie, imbracate inspirat.
Mi-ar placea sa vad poze cu Jackie O si Marilyn in diferite ipostaze, nu doar cele uber cunoscute, insotite de variantele moderne ale tinutelor, sa nu blamam publicitatea.

Mi-ar placea sa citesc despre cum ar trebui sa-mi complimentez corpul nu foarte inalt si masculin. Si nu doar sfaturile rasuflate, poarta tocuri si o singura culoare pentru a nu taia linia.

As vrea sa citesc sfaturi practice de infrumusetare, nu in stilul femeia de azi: mananca o telina si tine-ti cojile ei pe fata toata noaptea. Vreau sa citesc despre produse de infrumusetare care functioneaza cu adevarat, nu doar cele care platesc pentru publicitate. Vreau o solutie pentru par, un ondulator bun, o solutie pentru ten. Si nu, nu sunt dispusa a investi in fiecare in parte o avere. Oricat mi-ar placea sa ma pudrez din cap pana-n picioare in toate produsele pe care domnul givenchy a binevoit sa le scoata pe piata, va anunt cu regret ca economisesc pentru o masina noua. Si, avai, aceasta e prioritara fata de pudre perlate, rozalii si aurii la supra pret. Vreau o pudra perlata, rozalie, aurie, de calitate, scumpa, dar pentru care sa nu trebuiasca sa-mi amanetez un rinichi.

Vreau sa citesc despre solutii dragute si fermecatoare pentru amenajarea apartamentului. Nu imi permite bugetul de proaspat freelancer sa-mi cumpar mobila aceea antica. Vreau ceva dragut, provizoriu si eftin!

Am impresia ca nu fac parte de nici un fel din targetul nici uneia dintre numitele reviste. Acestea fie recomanda chestii far out of my buget, fie tinutele imaginate de domnite se adreseaza unei fiinte punk, urbana, in nici un caz business chic cum sunt eu. So, publicul tinta ar fi o pitzi cu sponsor, altfel nu pot sa-mi explic alegerile.

Ce imi lipseste la elle sunt articolele, de multe ori interesante, provocatoare. Dar trei pagini nu compenseaza restul revistei plina de recomandari aiurea, tinute care nu mi se potrivesc, pagini de lectura care promoveaza carti avand continutul intelectual al libertatii sau can-canului.

Au revoir mes cheres amies perdues.
Astept ca o minte luminata sa fete revista speciala pentru mine: ciocolata azi ;).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu