Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

sâmbătă, 9 iulie 2011

Caldura mare

Nimeni nu cred ca e ferit de fenomen. Mon pere e in norvegia,intr-o zona unde nici macar nu apune soarele si tot ii e cald. Ma intreb daca pinguinii au crema de protectie solara, dar divaghez..

Si fusei la mall unde nici macar nu era plina parcarea. SI baui cea mai buna limonada posibila, cea de la pizza hut, lovely. Si luai o planta de menta pentru a incerca sa reproduc numita limonada.
Si trecui pe la zara de unde purchesai doua bluzite relativ dragute impinsa de la spate de reducerile premature. Pusei ochii pe doua fuste dar astept reducerile masive.

Mango ma dezamageste crunt. Nu au nimic dragut pentru mine. Prefer dantela si matasea imprimeurilor cu mickey mouse. Sau hai si imprimeurile cu pantera roz ar merge, dar nu pe un tricou clasic. Da-mi un tricou cu spatele dezgolit sau cu maneci dantelate si pantera roz & i`ll fall inlove. Dar aparent designerii au decis ca gusturile mele sunt depasite.

Mi-am testat rezistenta pe la accesorize unde mi-au facut cu ochiul toate chestiutele lor frumoase si nu mi-am cumparat nimic. Am chiar probat o bratara aurie fixa, mi-am imaginat-o cu alte accesorii ale mele care parca o asteapta de o viata si am pus-o inapoi pe raft. Hey, my name is chocolate & i`m an accesoholik, daca este asa ceva.

Apoi, la carrefour, la raionul de dulciuri... dezamagire crunta. Unde au disparut chestiile bune? Nimic dar chiar nimic nu imi face cu ochiul. Maybe i`m coming down with something.

So, asta am facut azi.
Mai tarziu voi planta menta si voi scrie niste cd-uri cu poze & such.

Am asa o viata palpitanta... i can`t even believe. :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu