Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

miercuri, 6 iulie 2011

De la 0 la 26 in ... 26 de ani

Trec printr-o perioada realista cand ma uit critic la rochia mea alba cu buline negre si am dubii serioase ca mi se potriveste, cand imi privesc trecutul si ridic o spranceana si, oricat as incerca sa fie altfel, imi vad viitorul cam ca vremea de afara - cu vizibilitate scazuta cauzata de nori, ploaie, ceata.

Si incep sa-mi pun intrebari.
Timpul trece si inca nu am avionul meu personal.
Anul trecut am luat o decizie radicala si mi-am schimbat orientarea profesionala constatand ca i don`t do bosses, acum i`m my own boss.
Vreau sa ma mut de unde locuiesc acum si inca nu prevad posibilitatile materiale.
M-am maturizat, pentru prima data hainele, accesoriile si parfumurile nu sunt prioritatea absoluta. Ciocolata cheltuitoare a murit, long live ciocolata econoama.

Undeva pe parcurs am renuntat la dorinta crunta de a acumula averi. Vreau doar sa traiesc confortabil, termen complet discutabil si costisitor in cazul meu.

Dar stiu ca deasupra norilor actuali straluceste soarele (merci) si toate ciudateniile actuale se vor limpezi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu