Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

marți, 19 iulie 2011

Daca ai sti ca mai ai o zi de trait?

Sunt curioasa ce am face?
Chestii negative si naspa pe care ni le-am imaginat toata viata? I-am spune sefului exact cat de porc/idiot/insipid/drona este? I-am spune acriturii care-si petrece viata imprastiind nefericire ca sigur un dildo sanatos sau, mai bine, un gras transpirat si gol deasupra ei ar indulci-o considerabil? I-am spune jumatatii cicalitoare ca gata?

Am gasi puterea sa trecem peste toate rautatile pe care le-am inghitit din diplomatie? Am fi capabili sa ne bucuram de soare, de caldura, sa cat suntem de bronzati si frumosi?

Eu cred ca m-as imbraca fabulos. As petrece o ora la mall alegand outfitul ideal, o rochie din matase de la un magazin mic pe care-l ador, eventual cu buline. Niste sandale comode si frumos colorate de la alt magazin pe care-l ador. M-as parfuma copios si gratuit la sephora cu ceva de la guerlain sau lolita lempika. Si as purcede.
As bea o limonada rece. Apoi vin rosu, cause i`m an alcoholic at heart.
Apoi as povesti cu oamenii care-mi sunt dragi, fie face to face, fie la telefon. Dupa cateva ore de barfa, as alege cel mai super costum de baie si as merge la piscina.
Dupa ce mi-as inota toti demonii, m-as intoarce acasa si mi-as scrie scrisoarea de adio, also known as "sfaturile ciocolatei pentru urmasii ei" si un testament elaborat prin care as gasi case bune tuturor hainelor mele iubite si bijuteriilor.

As vrea sa fiu ingropata in noua rochie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu