Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

luni, 2 mai 2011

Cateodata ma intreb

Cum mai pot sa functionez.
Azi, spre exemplificare, my heart is breaking si totusi iata-ma, la birou, vorbind cu clientii, ca si cum ar fi orice alta zi obisnuita, si de parca sufletul meu nu ar fi la fel de innorat ca vremea afara.
Nu pot sa plang. Cred ca mi s-au atrofiat zonele producatoare de lacrimi. Dar lacrimile neplanse dor mai mult.
Cel mai dureros lucru, pentru mine, a fost sa-l vad indepartandu-se.

Nu stiu cum mai reusesc sa functionez.
Poate pentru ca imi e mai usor sa-mi indeplinesc activitatile de rutina decat sa ma gandesc la el.
Poate incerc sa-mi ocup creierul pentru a nu-mi aminti neincetat cum se simteau mainile lui, sau cum m-a sarutat ultima oara.

Brrrr

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu