Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

miercuri, 4 mai 2011

I hate medium people

Oamenii aia care sunt mereu calmi si zen, incat ajung sa ma intreb what they`re on.
Oamenii care nu zambsc prea lag, nu au bucurii prea mari, stresul ii ocoleste, supararile le sunt blande.
Oamenii care nu se implica prea des in ce fac, care isi privesc ocupatia precum un rau molcom care va continua sa curga indiferent de aportul lor.
Oamenii astia imi apasa toate butoanele gresite si totusi, azi, cand capul sta sa-mi explodeze si nu vad finele acestei zile mizerabile, mi-as dori sa am un comutator, sa pot sa abordez viata mai bovin-rumegator.

Dar, restul timpului am toata ura din lume pentru acesti meduzi ai speciei umane, care traiesc in zona sigura, fara vafuri sau prapastii, la o perpetua campie a simtirii.

Go suck on a xanax!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu