Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

duminică, 29 mai 2011

Reorganizarea de sezon in dulap

Zic de sezon pentru ca habar nu am care e sezonul, sunt complet depasita de situatie, e vara? e primavara? Nu putea sa fie primavara la inceputul lunii mai cand purtam palton si dardaiam de frig... si acum e asa de cald incat, daca e primavara, vara care va sa vie shal be a scourge from gawd pentru a ne pedepsi toate pacatele din ultimii 100 de ani.

So, saptamana trecuta cand contemplam ideea de a-mi cumpara o intreaga noua garderoba pentru sezon si adaugarea unui nou corp de dulap in noua aripa a casei pe care urma sa o construiesc sa il gazduiasca, am luat decizia revolutionara ca, inainte de a face toate astea, sa-mi reorganizez putin dulapurile, sa vad daca chiar tot ce e acolo imi e util,necesar etc.
Si am avut o surpirza... majora... nu am nevoie de o noua garderoba de sezon, am o imensa garderoba pentru orice sezon, pantofi, sacouri, haine, trenchuri, rochii, fuste... Nu stiu ce m-a impins sa ma pregatesc pentru venirea apocalipsei garderobiere!
Sunt ca oamenii nebuni care aduna conserve in pregatire pentru foamete, ca hoarderii dar ma limitez la haine dragute si pantofi.

Anul trecut am trecut exact prin aceeasi criza dar cu bijuteriile. De un an, in intelepciunea mea, nu mi-am mai cumparat nici o bijuterie si totusi inca am pentru o viata intreaga. Mi-oi fi trecut ardoarea de cumparator asupra hainelor? God help us all.
Acum iau decizia sa nu-mi mai cumpar nici o haina! pana la reducerile din septembrie. It will not be easy, but i`ll do it!

Acum, sa trec la pantaloni....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu