Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

joi, 5 mai 2011

Blonzimea mea interioara - continuarea

Nici nu stiu daca e vorba despre blondness sau doar o joi neagra.
Azi am fost amenintata cu impiedicarea toata ziua. Gropile nu mai shedeau inocente unde au fost plantate de soarta ci se fofilau pe langa picioarele mele nestiutoare.
Columbele nu zburau cuminti prin aer ci se lansau ca niste torpile misele spre mine.
Copiii mici nu stateau cuminti in carucioare ci tropaiau dezlanat pe traiectoria mea.

Daaar, punctul culminat de pana acum al zilei mele sclipitoare e momentul in care bancomantul batran si lent ca o broasca testoasa a refuzat sa-mi mai elibereze cardul. De fapt a tusit, a icnit, s-a scuturat dar nu iesea. Mi-a amintit de un mos cu probleme la prostata. A scartait, a bipait, intentia era dar instalatia nu functiona. Probleme tehnice, ce mai? Cred ca e un bancomat mascul.
Am sunat la numarul de telefon, am dat date personale, mi-a blocat cardul dar ... nu ma ajuta cu nimic in conditiile in care mai detin cu mandrie un leu si ceva bani.
Serios, am luat cola 0 pe datorie ca betivii.

Cu aceaasta ocazie as dori sa adresez un blestem zemos si plin de miez mamelor, rudelor apropiate, sfintilor protectori ai celor care se ocupa de intretinerea si bunul mers al bancomatelor banc post din cluj si ai intelijentului care a inventat bancomatul si ai mintii luminate care a inventat banii virtuali. Preferam sa fiu un spiridus carand in spate cufarul meu cu aur!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu