Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

vineri, 6 mai 2011

In care ne vaietam putintel

Pentru ca in viata reala, fata de oamenii reali sunt doar zambete si glume, trebuie sa vent undeva. Iar acest loc  imaginar, stim cu totii.

Deci ieri a fost joia neagra, ma mir ca nu a venit apocalipsa. Dar am infruntat-o cu voie buna. Pacat ca azi, vinerea insorita cand nu am cazut in nici o gura de canal, mi s-a terminat energia.

My beloved one e ocupat si asta ma deprima.
Vodafone a decis ca nu am nevoie de internet pe telefon, chestie pe care am constatat-o la tribunal cand aveam nevoie de ceva de pe net.
Telefonul in sine se incapataneaza sa nu primeasca mesaje.
Inca nu am cardul pierdut.
Simt ca se apropie o raceala.
NU am chef sa fac nimic nimic in weeend dar am o gramada de chestii de facut.
Vreau sa ies in oras.
Mi-e pofta de dulciuri de cateva saptamani si pevad o cadere in pacat spectaculoasa.

Viata mea e complicata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu