Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

duminică, 8 mai 2011

Kitzu

Sau despre nume de alint.

Intotdeauna le gasim, fie pentru cei care ne sunt dragi, fie pentru cei antipatici, pentru ca si "vaca aia" e tot un soi de alint.
Sunt cele generice: iubita, papusa, frumoaso. Intotdeauna cand sunt alintata asa nu pot sa nu ma gandesc ca e his go to nickname. Ca fiecare fosta papusa a lui a fost alintata identic, ca sunt una dintr-o multime. Si e inceputul sfarsitului. Nu cred ca e o insulta mai mare decat sa fiu inclusa intr-o masa de faceless girls.

Apoi sunt cele de animalut: pisicuta, veverita. Nu tuturor ne plac pisicile iar veveritele pe care le-am vazut pareau isterice sau turbate sau scrat.

Diminutivele numelui nostru sunt ciudate. Mie imi place numele meu asa cum mi-a fost dat. Pe de alta parte, la un moment in dezvoltarea mea, s-au folosit toate diminutivele posibile. Orice variatie ar incerca sa inventeze, imi va aminti de alt ex. Nu cred ca asta e rezultatul dorit.

So, guys are screwed with me no matter what.
Maybe i`m not made for relationships.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu