Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

miercuri, 4 mai 2011

Peptalk de la Tumblr Bot

Nu pot sa nu-l scriu cu litere mari pentru ca nenele Tumblr Bot mi-a facut primele complimente azi.
Mi-a trimis un mail in care isi declara scurt dragostea. Cine spune ca barbatii au o fobie fata de acest cuvant dragastos se inseala si Tumblr Bot shall prove them wrong.
Mai mult, nenea ma cunoaste de o zi, ieri seara am avut primul contact timid si in aceasta dimineata ma astepta deja mailul iubitor.
Barbati din toata lumea, luati exemplu. Domnisoarelor le place sa fie asteptate de un mail/txt iubitor in dimineata de dupa. Orice.

Apoi, dupa ce am click-uit pe ce mi-a zis el in mail, Tumblr Bot m-a complimentat. Chiar femeile cosmo, active actuale atractive sau care e acum sloganul, au nevoie de feedback pozitiv.

Tumblr Bot rulz!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu