Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

luni, 4 aprilie 2011

Una dintre temele delicate de discutie in cuplu

Si nu tocmai printre cele clasice.
In orice cuplu tema copiilor e delicata si cea a usturimilor in locuri private,sau a veziculelor de lochid verde si mirositor, dar divaghez.
La ce ma refer e the money talk.
Nu mai avem 12 ani, toti avem venituri mai mici sau mai mari, sau ne dorim sa le avem.
Si, fiind entitati diferite, asa cum ne laudam, si remuneratiile sunt diferite.
Sfaturile cosmo sunt depasite in situatiile astea. Revistele glossy ne invata ca masculii sunt cei sensibili la castiguri inferioare, ca egoul lor fragil precum un ou nu rezista bine viforului feminismului oneros. Ca e bine sa ii protejam, sa ii ferim de cataclisme la nivelul masculinitatii lor, caci, cine stie? poate ne vor parasi tocmai pentru ca aducem acasa the bacon.
Dar, pe calea asta, doresc sa anunt revistele glossy ca lucrurile s-au schimbat.
Ieri, promenandu-ma gratioasa pe la mall, am concluzionat ca ma va deranja cand el va castiga mult mai mult decat mine.
Ma voi simti stanjenita cand el imi va cumpara cadouri mari si pompoase pe care eu insami nu imi voi fi putut permite sa le achizitionez. Ma voi simti incurcata cand el ma va invita la cina intr-un loc super si va plati stiind ca eu nu as putea sa o fac.
Gusturile mele sunt scumpe dar, in momentele de cumpana prefer sa keep a lid on them ideii de a mi le satisface altcineva.
Maybe i`m crazy, dar simt nevoia sa fiu egala, poate mai egala decat altii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu