Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

marți, 19 aprilie 2011

Totul e un test

Iubitule, dupa 7 luni cu mine ar fi trebuit sa stii asta.
E o capcana pentru toata lumea, cu atat mai mult pentru mine.
Vreau sa fiu libera, oricat te-as iubi, libertatea-mi curge cu sangele si te exclude pe tine.
Te iubesc dar instinctul imi spune sa fug, sa zbor mai degraba.

Si, pentru ca nu ai nici un defect real, ti-am dar extemporale secrete, le-ai trecut pe toate, pana acum.
Defectul tau e ca nu esti telepat iar, daca ai fi, m-ai fi pierdut de mult.
Nu conteaza care e materia la care ai picat, nu conteaza ce ar fi trebuit sa-mi spui, conteaza doar ca inima mea vrea sa fie libera, nu aservita tie, oricat de dulce ar fi aceasta sclavie.

Iar vreau sa fug in lume, iar mi se pare ca ma cheama zarile albastre si urasc iobagia in care traiesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu