Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

sâmbătă, 16 aprilie 2011

Cum stii?

Cum poti sa stii daca cel pe care il iubesti acum cu pasiune nemarginita e "the one"?!
Cum putem sa aflam daca, peste 10 ani, cand el va avea burtica poate sau va mirosi a bere, inca ne va placea sa dormim langa el si sa ne trezim intampinate de expresia lui somnoroasa?
Poate ce acum ni se pare dragut, familiar, iubit, peste 10 ani va fi enervant, plictisitor, deranjant.
Acum imi place mirosul lui, combinatia speciala intre el, parfumul lui si usorul iz de tutun. De fiecare data cand snifai un norisor de fum imi amintesc cu drag de el. Dar, peste o gramada de timp, va deveni oare insuportabil?
Cateodata, noaptea sforaie. Acum, la inceputuri, un sforait usor si sporadic mi se pare cute, ma face sa ma simt in siguranta, intredeschid ochii, ma mai bucur o secunda ca doarme langa mine si adorm la loc leganata de vise dulci.
Dar, candva, cand voi fi mai ocupata si mai obosita si sforaitul ma va trezi, voi dori oare sa-l opresc cu o perna apasata pe fata?

Si obiceiurile lui ciudate, tendinta lui de control acum poate parea simpatica, proteguitoare, dar cum va evolua in timp? Nevoia de ordine s-ar putea sa ne desparta, eu acum rezid in varful patului cu plapuma transformata intr-un soi de cuib comfortabil si inconjurata de portocale. Oare cum ar reactiona la acest spectacol? Acum cred ca i s-ar parea simpatic, dar peste ceva timp?

Cum ar reactiona la tendintele mele de mistocareala in orice aspect al existentei, la rautacismele mele sporadice, la faptul ca imi place sa provoc chestii?
Dar aceste intrebari au aparut prea tarziu, pentru ca si daca as sti ca tot ce ma sperie e adevarat, ar fi prea tarziu. I can`t pull out now.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu