Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

miercuri, 20 aprilie 2011

The big question

Parerea generala e gresita, de fapt cea mai mare intrebare nu e "te mariti cu mine, fa?!".

De fapt sunt mai multe mari intrebari.
Poate cea mai dificila e daca vreau eu sa ma marit cu el.

Alta e daca imi va face mereu placere sa ma trezesc cu el, daca somnul imi va fi la fel de dulce intotdeauna langa el, daca imi va tzopai inima-n piept de fiecare data cand primesc un mesaj de la el.

Daca ceva din ce iubesc acum imi va provoca vreodata cresteri a tensiunii arteriale, daca ma va face sa ma simt asa de safe ca acum intotdeauna, daca voi zambi de fiecare data cand ma gandesc la el cum fac acum.

Daca imi va face placere sa-i ascult sfaturile?

Daca imi va placea intotdeauna muzica pe care o asculta?

Daca ma voi simti mereu perfect libera si neingradita langa el?

Daca va eclipsa in continuare prada mea preferata - barbatul?

Daca ma va face mai fericita decat orice altceva?

Si alte nenumarate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu