Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

joi, 14 aprilie 2011

Secretul meu rusinos de azi

Toata lumea pare a avea ceva azi cu greutatea/volumul meu.
Nu pentru ca ar fi spectaculos in vreun fel, nu, e perfect mediocru.
Dar, aparent a scazut.
Si asta pare a da dreptul unor indivizi de departe conecsi mie sa comenteze pe tema.
E ca si cum ai complimenta vanzatorul de ziare de la care ai mai cumparat acu 2 ani ceva pe tema negului paros de pe nas.
Vai, domnule, de cand nu v-am mai vazut, negul dumneavoastra oribil a mai naparlit. Felicitari!

Si nu se limiteaza la greutate zona sensibila. Sunt sigura ca toti avem spatiu personal si e neplacut cand interlocutorul il invadeaza cu intrebari indiscrete.
Sunt desigur suficienti semeni care nu au limite, pudoare sau spatiu privat. Si cred ca ne-am saturat toti sa aflam detalii dezgustatoare despre boli, buboaie, sani durerosi la gravide, varice si alte asemenea.

Si nu comentez din pozitia cuiva complexat de propria greutate, ci din pozitia uneia care crede ca sunt subiecte personale pe care ai dreptul sa le abordezi dupa ce ai impartit o mamaliga sau un pahar de vodka cu cealalta persoana.
Nu imi dezbat greutatea, freza, situatia relatiei sau sanatatea cu cvasinecunoscuti.
Si, pentru a trece de statutul de cvasinecunoscut, in cazul meu, e necesara o perioada de proba prelunga si grea in care nu ai voie sa gresesti niciodata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu