Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

duminică, 17 aprilie 2011

To be someone`s Daisy

Pronesc de la premisa ca toti am citit The great Gatsby. Pentru ca lumea ar fi atat de trista daca nu am fi revenit obsesiv la cartea asta, daca nu ne-am fi indentificat cu Gatsby, daca nu am fi inteles ce l-a impins de la spate, daca nu ne-am fi vazut facand aceleasi alegeri in locul lui.

Dar intotdeauna am urat-o pe Daisy. O femeie goala on the inside, forma fara fond, superficiala pana la extrem. Si totusi, cand aud ca cineva a tanjit 10 ani dupa mine, asta e expresia care-mi vine in minte, i`m his daisy.

I am someone`s Daisy, cel putin din declaratiile de pana acum, desi imi imaginez ca am lasat urme de nesters in mii de suflete masculine. Sunt convinsa ca toti tipii care s-au apropiat de perfectiunea care sunt au ramas pe veci marcati si in imposibilitate de a ma uita.

Asta sunt eu oameni buni, o zana de neuitat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu