Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

marți, 5 aprilie 2011

Lista mea updatata cu dorinte

Acu 100 de ani, cand eram inca studenta si ajunsesem cu 5 minute mai repede la curs pentru a reusi sa-mi parchez bulina in fata universitatii, reusita pentru care trebuia sa ajung cu 5 minute mai repede, si in sala eram eu si o tipa care, ca si mine venise cu 5 minute mai repede intru parcarea avocat-mobilului am auzit urmatoarea poveste, pentru ca ajunsul mai repede si obstacolele intampinate cand incercam sa gasim locuri de parcare ne leaga:
Se facea ca o femeie nebuna nebuna isi scria liste cu chestii pe care voia sa si le cumpere. Si puiul de avocat 2 radea de se prapadea de nebunia unora. Cum adica sa nu stii tu tot ce iti doresti si sa trebuiasca sa ai liste intregi in cadrul carora sa ierarhizezi dorintele in functie de importanta si accesibilitate.
Si eu radeam, dar de ea. Eu aveam deja cateva liste in day planner-ul din geanta si nu puteam si inca nu pot a intelege cum poate cineva sa nu aiba dorinte, sa nu aiba chestii pentru care sa munceasca, unicornii personali.
No, asa ca, sa purcedem la updatarea listei vechi.

1. Un smartphone caruia sa-i tina acumulatorul 2-3 zile in conditiile in care eu vorbesc mult mult.
-am nevoie de el, am nevoie de wifi, am nevoie de agenda si aparat foto ok incorporat
-am nevoie de music player ok
2. Casti wireless pentru numitul smartphone: motive ca manelistii - fara numar

3. Bigudiuri electrice de la remmington - pentru ca i loooove curling my hair, daca eram creata locul asta era ocupat de placa de intins parul. Patasti.

4. Vacante in lumea larga, nici macar nu sunt tare mofturoasa la destinatii dar mi-ar placea Istambul, Paris, somewhere in GB.

In rest, pantofi, haine, lenjerie, bijuterii, I can live without.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu