Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

vineri, 1 octombrie 2010

To whom it might concern

Sau sfaturi pentru phone stalkers.

Nu pot intelege, oricat incerc, de ce ai suna la un numar necunoscut sperand? ca e o fata pe care ulterior sa o bantui cu telefoane la cele mai ciudate ore ale zilei/noptii.
Sau, in cazul in care ai numarul unei fete pe care o placi, de ce ai suna si nu ai spune cine esti, de unde va cunoasteti and ask her out.

Si, aici incep sfaturile pentru stalkerii care doresc sa isi imbunatateasca jocul, desi, lipsa mea anterioara de penetrare a psihicului unui asemenea specimen ma face sa nu fiu sigura ca acestia ar dori asa ceva, sau care e scopul final al intreprinderii lor, but go with me on this.

Sa zicem ca stalkerul nostru se afla in posesia unui numar de telefon al unei tipe si se hotaraste sa o sune. Experienta mea in domeniu a fost de la sumbra la plictisitoare.
Sfatul e sa va prelucrati ideile, hotarati care e impresia pe care doriti sa o lasati si actionati in consecinta.
Pentru a victima ingrozita, puteti respira greu la telefon, sau, in cazul in care aveti informatii despre ea, folositi-le. Laudati-i lenjeria pe care o purta azi, complimentati-i felul in care isi dadea suvita de pe frunte. Nimic nu ne va ingrozi mai tare decat ideea ca avem un psihopat care ne urmareste fiecare pas.
Daca se doreste o victima fericita, care sa doreasca sa va raspunda la telefon, glumiti cu ea, e binecunoscut ca ne plac barbatii/creaturile care ne fac sa radem.
Nu incercati sa amestecati cele doua sentimente, it does not end good.

La un moment mai apropiat sau indepartat al relatiei stalker/victima, aceasta din urma nu isi va mai dori sa primeasca telefoane ciudate si va intreprinde ceva in directia asta. Ca o victima ce sunt, eu am vorbit cu providerul de telefonie mobila pentru a bloca numarul de telefon, mi-am cumparat telefon samsung pentru ca au optiunea de a blacklist numere si nu mai trebuie sa trec prin purgatoriul prin care ma trece compania de telefonie mobila de fiecare data cand am nevoie. Din aceasta pozitie, le recomand tinerilor doritori cumpararea cartelelor reincarcabile, change your number before she can block you.

Si, apogeul relatiei mele cu un fost stalker over the phone a fost cand m-a sunat la 00.01 de ziua mea. Un nene care spune ca nu te cunoaste, care spune ca e din alt oras, care spune ca ti-a gasit numarul pe un telefon cumparat second sa iti stie ziua de nastere si insista sa fie primul care te felicita e pur si simplu skin crawling.
Pentru cateva saptamani ma simteam urmarita, imi tineam draperiile trase day in day out si, in the back of my mind, era intotdeauna EL so mission accomplished.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu