Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

marți, 5 octombrie 2010

Cat dureaza dragostea?

Ma indragostesc rar, cred ca celestul eveniment s-a petrecut de 3 ori in toata existenta mea. Asta nu inseamna ca mes liasons s-au limitat la 3, de fapt, acestea au fost nenumarate, puzderie, depasesc puterea mea de amintire, cate frunza si iarba. In legatura cu fiecare m-am autosugestionat into thinking i love the guy, macar pentru o ora.

Dragostea mea e o otrava, dulce, cu miros fructat, invaluitoare, dupa ce te prinde pe nesimtite in mreje devine o flacara care arde tot in calea ei, inclusiv pe mine dar si pe bietul mascul nestiutor.
In aceste conditii, ma intreb cat ar putea dura ceva atat de allconsuming. In cat timp as fi distrusa beyond recovery de sentimentele mele, nu sunt pasarea phoenix, nu am sapte vieti si corpul meu e un biet recipient prea slab pentru dragonul care sunt eu.

Sunt incapabila de a-mi struni dragostea. Nu e posibil sa o diluez. Dragostea mea e un torent care ia totul in calea lui.

De fiecare data, in primele luni am plutit pe norisorul meu personal iar alesul meu s-a simtit ca cel mai adorat, superb, zeu. Urmatoarea faza e placuta monotonie petrecuta cu omul iubit. Micile descoperiri cotidiene si plictisitoare, micile compromisuri placute amandurora. In primele doua faze, certurile putine care apar sunt o placere, urmate de cel mai fierbinte si imaginativ mod de impacare urmare a caruia partenerul devine dependent de mine, un mic sclav iubitor si benevol al fiecarei dorinte a mele.
Peste putine luni urmeaza faza reprosurilor marunte, a nelinistii mele, a nelinistii lui nefericit in starea de servitute la care l-am redus. Usually here is where i cheat. Reprosaza-mi destule si i`ll go looking for love and revenge anywhere else. Iubitul meu nu va afla asta niciodata, desi sunt ingenuitatea personificata in aparenta, nobody knows my soul and it holds a miriad of secrets.
La finalul acestei faze, imi adun curajul si retez buruiana otravitoare care a devenit iubirea initiala.

Iubesc si vreau sa dureze la nesfarsit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu