Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

joi, 7 octombrie 2010

Hello shugar!

Cred ca am stofa de stalker. Si nu de oricare, de unul monogam, cu o singura victima, care se cupleaza for life.

Spun asta pentru ca, toata viata, am urmarit o persoana. Peste tot, prin toata lumea, prin toate orasele, prin toate locurile unde a fost am fost si eu si nu mi-am luat ochii de pe ea o secunda.

E foarte ciudat ca reusesc sa am o viata relativ normala si implinita, pentru ca a urmari pe cineva precum umbra e solicitant nu gluma. E nevoie sa te concentrezi sa nu iesi in calea unui autobus, sa nu cazi intr-un canal descoeprit, sa nu te impiedici si, cazand, sa atragi atentia asupra ta... Pana acum nici nu mi-am dat seama cat de dificila imi e existenta de cand am inceput activitatea stalkeristica.

Trebuie sa fiu mai atenta cand imi urmaresc reflexia prin vitrine ... it`s a dangerous job ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu