Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

marți, 19 octombrie 2010

Fly me to the moon

*still inlove, so, continuam seria povestilor cu si despre dragoste*

Asta e cu ce caut eu intr-o relatie.

Vezi tipul, ai o senzatie ciudata, you just have to have him, sau asa decurge inceputul la mine. Nu fac pauza necesara pentru a defini exact ce vreau sa am, pentru a identifica o calitate principala a victimei care ma atrage, pentru a hotara pentru ce si cat il vreau. Cele zece secunde care se scurg intre vazutul tipului si asediu sunt ocupate de elaborarea unui plan. Cum am experiente nenumarate, am o biblioteca adevarata cuprinzand planurile incununate de succes folosite in lungii ani precedenti.
Ce ma atrage, la prima vedere, la un tip e succesul. Niciodata nu mi-am dorit un tip doar pentru felul in care arata, pentru masina pe care o conduce sau alte asemenea. Felul in care arata cineva e important, doar ca indiciu cu privire la igiena, la respectul tipului pentru simtul estetic al altora. Adagiul care se refera la aspectul tipilor comparabil cu al necuratului mi se aplica.
Masina unui tip ma atrage doar ca indiciu al succesului, nesustinuta e un mare puf.
Iar succesul nu e necesar sa fie pecuniar. Inteligenta peste medie e succes in my book, talentul muzical e un veritabil afrodisiac.

In urmatoarea etapa, adica dupa ce i got him good, caut o sincronizare of souls. Eu sunt activa, nu e necesar ca tipul sa fie egal de activ, dar nici a total sloth. Eu sunt cam dezordonata, nu zic ca el trebuie sa-mi fie egal, doar sa nu fie ocd cu ordinea. Eu am nevoie de spatiu personal, nu e ok ca el sa fie o lipitoare emotionala lipit complet de mine.
Iar intelectual, e indispensabil ca tipul sa poata purta o conversatie. Sunt maleabila, ascult chestii despre masini, telefoane, computere, apreciez informatii noi si interesante in orice domeniu, sunt un ascultator deosebit de placut, pot intretine o conversatie, dar nu vreau ca, intr-o relatie, sa port un monolog continuu.
Aspectul fizic al relatiei poate fi modelat, ne putem adapta dorintele nevoilor celuilalt, si, ca in orice alt domeniu, apreciez noutatea si experientele provocatoare. It is so important pentru mine, dar incompatibilitatile astea pot fi modelate, pot fi cizelate.

Ce caut e un partener, cineva caruia sa nu-i fie teama de a zbura cu mine spre luna, de a umbla cu mine o zi intreaga in the middle of nowhere, de a soca lumea amortita. 

Si sunt niste chestii care ma ingrozesc. Daca vrei sa ma ceri de nevasta, you`d better have a gorgeous ring, altfel i`m gone in 60 seconds or less. Fabulozitatea inelului nu garanteaza ca nu voi fugi a doua zi, dar cu inelul si, asa vei sti ca i`ll carry a part of you with me.
Propune-mi sa-ti port copiii si nici macar o bijuterie obscen de scumpa nu ma va incetini.
Imagineaza o scena casnica in care eu iti sunt menajera neplatita si, inainte de a storm out, i`ll draw blood.
Da-mi un trandafir albastru sau altceva "elegant", si, dupa ce ti-l voi infige where the sun don`t shine, i`ll walk away never looking back.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu