Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

marți, 26 octombrie 2010

Clientii salilor de fitness

*again, e vorba despre sala mea de fitness, dar extind bunavointa de a le considera si pe restul la un nivel comparabil cu a mea

De vreo doi ani de cand ma duc cu o oarecare regularitate la sala, ma tot minunez de creaturile care populeaza acest taram de basm.

Sala mea, pe care o numesc asa cu simpatie, e super. E mai mult un spa cu sala de fitness, are solar ew, dar pot sa trec peste acest minor inconvient, are salon de masaj, personalul e decorativ si simpatic, are sauna uscata si umeda, salina unde ma exfoliez cu sare, jacuzzy, tratamente diverse pentru infrumusetare, bar, terasa, chaise longue-uri pentru a putea sa enjoy the sight of others sweating their soulz out. All a girl really needs in this world. Evident, deoarece o bucur cu prezenta mea, o consider za best din orasul meu. E si destul de pricy, nu pentru a-mi evidentia yet again apartenenta la clasa superioara spre aristocratica, ci pentru a sublinia o calitate a clientilor acesteia: au resurse si considera ca sanatatea propriului organism merita a investi in ea multisor.

Cea mai striking specie de la sala e cea pitipongica, include males and females si vine pentru ca i se pare de bon ton sa isi urce fizicul pe un haparat, sa isi arate geanta fake-lv in care isi aduce sportz paraphinalia, sa isi fluture extensiile de par printre aparate. Una si-a prins o suvita rebela si a lasat-o pe stairmaster ew. Iar cand vad ca intra cate unu/una cu haur pe ei in bazin.. nu pot sa nu-mi imaginez cum ar fi daca s-ar scufunda, oare am putea sa salvage it? care ar fi situatia juridica a haurarailor, ar fi bunuri gasite? ar apartine salii? ar apartine statului? So many questions, so little brain.
Alta intrebare, oare le ajuta pe tantii unghiile tehnice la lopatatul apei, actioneaza ca niste labe de scafandru?
Sau machiajul stratificat, unde ajunge el? In filtrele piscinei? Le taxeaza suplimentar pentru uzura accentuata a filtrelor cand trebuie sa strecoare fond de ten si pudra?

Apoi, mai putin vizibili dar equally gross sunt morsele. Fapturi mari, rotunde, male and female, vin la sala probabil trimisi de medici. Zic sala in sens larg, nu i-am vazut niciodata la fitness, rar in bazin, des la saune si jacuzzy. Parosi, veseli, glumeti, povestitori, morsele sunt sociale, pusi pe faurit prietenii la sala, stropesc in bazin precum balenele in ritualurile de imperechere.

Copchiii, recunosc, sunt un monstru, dar, cine-i face, sa-i tina acasa! Nu i-am produs eu, why should i deal with them?! Nu e putin iresponsabil sa abandonezi un prunc de 5 ani in bazin cat timp tu shezi la sauna? Intreb, ideile mele in domeniu nu sunt echidistante, and can not be trusted. De ce ai aduce piticul cu tine la sala? Nu vii sa te relaxezi, poti sa-i platesti babysitter in locul intrarii.

Pensionarii acri sau nu, oameni buni, nu se zicea ca s-au micsorat pensiile sau ca sunt mici?! Atunci de unde aveti voi resurse pentru sali scumpe? Aveti tot dreptul la relaxare, doar ma mir. Iar cand iti subtiezi buzele acuzator la mine, ai pierdut orice urma de simpatie. Si de ce trebuie babele sa-si vopseasca parul mov?

Adonisii moderni, includ si adonisele, au impresia ca sunt god`s gift. Poate ar fi mai interesanti daca tooooti instructorii, male staff, nu ar fi muult superiori in domeniu. Si astia ar fi interesanti daca ar avea o umbra de intelect, nu cerem mai mult, compenseaza in alte domenii, doar o urma. Nu au. Iar adonisii inchipuiti, please, poate va invidiaza morsele, restul chiar facem sport.

Mai sunt si astia ca mine, care daca tot merg, platesc abonament etc, fac sport. Spre deosebire de pitipong people, astia au outfituri adecvate sportului, nu alese pentru a evidentia calitatile fizice, la finalul antrenamentului sunt obositi si rosii, nu chicotesc catre antrenori.

No, am zis, acum ma duc la sala ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu