Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

marți, 27 aprilie 2010

Why do we hate our bodies?!

http://www.celebitchy.com/99102/jennifer_lopez_overcompensates_wears_glorified_burlap_sack/

De fiecare dată când văd o fată purtând haine care cad pe ea ca pe gard îmi pun aceeaşi întrebare.
Azi, criteriul după care etichetăm lumea e după cum se îmbracă.
În Cluuuuuj, my home town, iezistă o mare varietate de indivizi care îşi iesprimă unicitatea prin modă.
Probabil, dacă nu am fi, ca rasă, atât de disperaţi în a ne etala specialitatea, nimeni nu ne-ar afla complexele, am fi mai misterioşi, iar my bitching nu ar mai avea obiect. Şi nu vorbesc aici numai de fete de liceu sau în primii ani de facultate, fenomenul s-a extins ca ciuma la doamne şi la băieţi confuzi privind propria sexualitate. Singurul bastion necucerit e reprezentat de bărbaţii care ştiu pentru ce tabără se bat.

Magazinele mele preferate abundă în rochii gogoşar, skinny jeans, tricouri largi şi lungi, rochii babydoll, haine lălâi sau foarte lungi, sau zmâcite. Ok, vina e a creatorilor de modă, care nu văd că şi fetele de 1.80 şi grisine par plinuţe în arta lor, da'poi noi, restu' care nu avem silueta perfectă?!
Dar e şi vina consumatorilor, adica a pupezelor care cumpără zmâceala chiar dacă le adaugă vizual 10 kile, le deformează, e incomodă, le face să arate bolnave. Şi dacă ar sta în casă, ar fi treaba lor, dar dacă ne agresează vizual... e altceva.
Am observat că cele mai trendy trenduri sunt şi cele mai dezavantajante, pentru oricine. Volănaşele, de exemplu, pot fi purtate de femeia şnur fără ... fără ..., că suplinesc părţile anatomice menţionate, adaugă volum. Deci, dacă ai.... nu pot să înţeleg de ce ai vrea să adaugi 5 kile prin volane.
Am fost privită ca fiind mai "simplă", necunoscătoare a modei, sau chiar eretică pentru că refuz să port rochii-cort. Insist să mi se vadă talia, nu sunt un trunchi de stejar şi refuz să fiu văzută ca atare.

Nu înţeleg de când a te îmbrăca complet nepotrivit tipului tău de corp e fashion forward. Adică eu sunt absolut fericită să port piele şi ţinte, doar să-mi vină bine. De fapt ăsta e singurul criteriu în a-mi alege hainele.
Şi pentru noile piţi, care poartă saci pentru că e trendy... lăsaţi-o mai moale, că nimeni nu vă va confunda cu Coco Chanel any time soon

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu