Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

duminică, 11 aprilie 2010

Solutii facile


Din toata existenta mea indelungata am extras o invatatura dupa care ma ghidez, si anume ca lucrurile obtinute usor nu sunt pretuite, cu cat muncesti mai mult pentru ceva, cu atat mai mult vei incerca sa-l pastrezi. Spre exemplificare, eu sunt un antitalent total la condus, am muncit din greu, am luat examenul, am condus incet incetuc o troaca de masina de varsta mea pana am reusit sa ma comport decent in trafic, la volan adica. Acum, daca sunt mandra de ceva ce am realizat... ma raportez la marea reusita a condusului si am masina pe care o folosesc toata ziua cu veselie si de fiecare data ma autofelicit ca sunt asa de determinata.
Toate povestile legate de pastile de slabit care, oricat ai ingurgita si chiar daca nu iti misti slanina ever de pe canapea te vor transforma in Carolina Kurkova sunt in conflict cu aceasta invatatura a mea. Pe langa efectele secundare, si nici macar nu ma refer la cele scrise pe prospect care pot sau nu pot sa se produca in 1% din cazuri, ci la cele experimentate de demoazelele care s-au dedat la medicatia in discutie si le dezbat pe forumuri, cuprinzand caderea parului, insomnii, deteriorarea grava a tenului, constipatie, modificari ale personalitatii, efectele minunate sunt slabirea a 5 kile pe luna pe care le poti slabi prin sport si dieta rezonabile. Cumva nu pot inghiti povestea cu pastilele (scumpe, ca tratamentul pe o luna ar fi cam 3-400 lei) care contin doar extract de coada soricelului si pene de fazan, nici vorba de hulitele amfetamine, iar de efecte secundare nici nu poate fi vorba dar promit slabit accelerat gospodinelor sedentare si mancatoare de sorici si tobe.

I`ve lost all my inocence, suspiciunile umbresc si cel mai senin cer promis de nenii si tantiile care vand izvorul tineretii si supletii eterne... but that`s just me, cei care l-ati incercat si v-a convins sunteti liberi sa incercati sa ma convertiti :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu