Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

joi, 15 aprilie 2010

Omu' negru'


http://www.youtube.com/watch?v=Q9NP-AeKX40&feature=player_embedded

De câteva luni sunt precum o căprioară urmărită de ză big bad wolf. Simt nişte ochi roşii fixaţi pe mine din umbră. Îi simt răsuflarea pestilenţială pe gât.
Trecând peste glume, am un stalker la telefon.

Poate unora li se pare comic, unora inocent, dar perseverenţa pe care o demonstrează my gentleman caller mă pune pe gânduri. Totul a început cu un an în urmă.

Nu am făcut nimic pentru a-l încuraja. Nu iâam furnizat date personale, după primele apeluri, i-am dat reject în permanenţă. Şi-a schimbat numărul de telefon. M-a felicitat de 1 şi de 8 martie de pe numere de telefon diferite.

Face pauze de 2-3 săptămâni pentru a mă deruta.
Azi-noapte pe la 3 am primit ultimul apel, de pe un private number.

Spun că perseverenţa individului mă deranjează pentru că eu nu m-aş putea imagina insistând atât fără cea mai mică încurajare, informaţie personală aflată despre "victimă". Deci există două posibilităţi: fie onu' chiar e genul care perseverează la infinit, fie câştigă ceva din toată situaţia şi pe mine mă duce capu' doar la informaţii personale despre moi.

Ce e mai ciudat e că nu sunt tipologia de victimă care atrage psihopaţi, nu sunt blondă, nu semăn cu păpuşa barbie, nu sunt prietenoasă cu toţi.

If I go missing... he's labeled in my phone as slatker.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu